Pediatrik Yeme Bozukluklarında “The Get Permission Yöntemi” Yaklaşımı admin Şubat 6, 2020

Pediatrik Yeme Bozukluklarında "The Get Permission Yöntemi" Yaklaşımı
Marsha Dunn Klein

Pediatrik Yeme Bozukluklarında "The Get Permission Yöntemi" Yaklaşımı sense ON daima sizinle sizden biri

Bu programın odak noktası, The Get Permission ©️ aracılığıyla endişeli yiyicileri ve ailelerini tanımlayan ve destekleyen kanıta dayalı bilgilerdir. Bu çocukların otizm veya seçici yeme, anksiyete veya duyusal yeme tanıları olabilir veya hiçbir tanıları olmayabilir. Ancak hepsinin çok dar diyetleri vardır ve yemek sunumundaki değişikliklerden endişe duyarlar. Bu çocuklar için yemek zamanlarına ve beslenme tedavisine yönelik yaklaşım, beslenme ilişkisinde güven temeline ve tedaviye duyarlı bir yaklaşıma dayanmaktadır.

The Get Permission ©️ Yaklaşımı, yetişkinlerin terapide teklifleri ve yönü belirlediğini, ancak hızı çocuğun belirlediğini öğretir. Çocuk nasıl hissettiğini bilen bireydir ve bizim yetişkin rolümüz empati kurmaya çalışmak ve çocuğun o anki durumla ilgili ne ilettiğini anlamaktır. Düşüncelerimizi uyumluluktan duygusal ve duyusal güvenliğe; dış motivasyondan iç motivasyona; çocuklar için yapmaktan çocuklarla birlikte yapmaya; yemek yemeyi yönlendirmekten uygun ve dereceli fırsat sunmaya doğru değiştirmeye bakacağız. Özünde, çocuk başarısını ve ebeveyn başarısını destekler. Bilgiler ders anlatımı, vaka videoları ve katılımcı etkileşimi yoluyla paylaşılacaktır. Katılımcılar bu kurstan, çocukları ve ailelerini şefkatli bir mercekle desteklemek için BİRÇOK pratik tedavi fikriyle ayrılacaklardır.

Webinar sonunda Katılımcılar
arrow-bullet.png
1. Endişeli yiyicileri ve bu durumun aileleri nasıl etkilediklerini açıklayabileceklerdir.
arrow-bullet.png
2. Pediatrik beslenmede The Get Permission©️ temel ilkelerini tanımlayabilecektir.
arrow-bullet.png
3. Beslenme sırasında aileyi ve çocuğu güçlendirmenin yollarını listeleyebileceklerdir.
arrow-bullet.png
4. Beslenmede çocuğun besni kabul etmesini engelleyen temel faktörleri tanımlayabileceklerdir.
arrow-bullet.png
5. Stres, baskı, endişe ve güvenliğin beslenmeyi nasıl etkilediğini öğrenecek ve nörobiyoloji merceği aracılığıyla açıklayabileceklerdir.
arrow-bullet.png
6. Yemek zamanlarını etkileyen duyusal değişkenleri ve bunların nasıl derecelendirileceğini listeleyebilecek ve temel tedavi stratejilerini öğrenecektir.
arrow-bullet.png
7. Keyif, güven ve içselliği teşvik etmeye yardımcı olacak stratejileri tanımlamak yemek zamanlarında motivasyon.
arrow-bullet.png
8. Yemek Zamanı Barışını tanımlayın ve ebeveynlerle konuşmak için on konuşma başlatıcı listeleyin.
arrow-bullet.png
9. Davranışın gıda kabulü üzerindeki etkisini tanımlayabilecelerdir.
arrow-bullet.png
10. Çocuğun ve ebeveynin başarılı olmasını sağlayacak tedavi stratejilerinin oluşturulmasını desteklemek için değerlendirmelerde elde edilen bilgilerin nasıl kümeleneceğini tanımlayabileceklerdir.
arrow-bullet.png
11. Duyarlı bir bakış açısıyla yeni gıda denemelerini desteklemenin beş yolunu listeleyebileceklerdir.
arrow-bullet.png
12. Beslenme terapisinde kırıntıları kullanmanın beş yolunu listeleyebileceklerdir.
arrow-bullet.png
13. Nöroçeşitliliği onaylayan ve travma konusunda bilgilendirilmiş tedavi yaklaşımları üzerinde çalışmanın önemini tanımlayabileceklerdir.
arrow-bullet.png
14. Ev veya klinik ortamındaki hassas tedavi stratejileriyle ilişkili olarak Duyarlı Fırsatlardan Duyarlı Rehberliğe, Hassasiyet Çemberlerine, Provalara ve daha nazik ve özenli fırsatlara kadar bir süreklilik yoluyla ebeveynleri destekleyen stratejileri tanımlayacaklardır.
arrow-bullet.png
16. Hedef belirlerken dikkat edilmesi gereken hususları tanımlayacaklardır.
arrow-bullet.png
15. Terapötik tedavinin başarılı geçişinde aileleri desteklemek için stratejiler belirleme evde tedavi stratejileri oluşturmayı öğreneceklerdir.

MARSHA

Marsha Dunn Klein, MEd, OTR/L
Bir eğitimci ve yazar olan Marsha Dunn Klein, MEd, OTR/L, bebekler ve çocuklarda beslenme ve yemek yeme problemleri konusunda uzmanlaşmıştır. Arizona, Tucson’ da Mealtime Connections, LLC isimli merkezinde iki pediatrik terapist ile birlikte özel olarak çalışmakta ve beslenme bozuklukları olan çocukları değerlendirip tedavi etmektedir. Zamanının büyük bir bölümünde duyusal, motor ve yeme bozukluğu olan çocuklar ile çalışmaktadır. Boston Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesinde; ergoterapi bölümünden mezun olmuştur ve Arizona Üniversitesi’nde özel eğitim master programını tamamlamıştır. Marsha Dunn Klein, MEd, OTR/L, Nörongelişimsel Tedavi (NDT) konusunda eğitimli bir terapisttir. 40 yıldan fazla bir süredir Otizmin yanı sıra, prematüreler, Serebral Palsi ve diğer nörolojik sorunlar, duyusal işleme bozuklukları, görme bozuklukları, genetik ve metabolik bozukluklara sahip çocukları, aileleri ile birlikte değerlendirip tedavi etmektedir. Çocukları tüp ile beslenen birçok aile ile birlikte çalışmıştır. Bireysel değerlendirme ve tedavi, aile eğitimi ve profesyonel danışmanlık yapmakta; Workshop Programları düzenlemekte ve araştırmalarına devam etmektedir.