Pediatrik Yeme Bozukluklarında “The Get Permission Yöntemi” Yaklaşımı admin Şubat 6, 2020
YAKLAŞAN ETKİNLİK

Pediatrik Yeme Bozukluklarında "The Get Permission Yöntemi" Yaklaşımı

Date
Pediatrik Yeme Bozukluklarında "The Get Permission Yöntemi" Yaklaşımı sense ON daima sizinle sizden biri

Bebek ve Çocuklarda yeme/beslenme zorluklarına yönelik özel bir yaklaşım! Pediatrik popülasyonda yeme ile ilgili zorluklar sıkça karşılaşılan bir durumdur. Yeme/beslenme bozukluklarına ya da problemlerine duyusal, motor, fiziksel ve davranışsal açıdan bakan bu özel yaklaşım ile hızlı ve güvenli ilerleyebilirsiniz. 

saat
eğitmen
Webinar sonunda Katılımcılar
arrow-bullet.png
Çocuk ve aileler için pediatrik beslenme ile ilgili zorluklarla ilişkili olarak “Beslenmenin Gereklilik ve Yaklaşımları" prensiplerini tanımlayabilmelidirler.
arrow-bullet.png
Başarılı bir yemek zamanı için 4 prensip listeleyebilmelidirler.
arrow-bullet.png
Bebeklikten 3 yaşa kadar; beslenme sürecinde bebek ve ebeveynlerin rollerini/sorumluluklarını tanımlayabilmelidirler.
arrow-bullet.png
Yemek yeme gereklilikleri üzerinde etkili olan anatomik, fizyolojik ve gastrointestinal faktörleri listeleyebilmelilerdir.
arrow-bullet.png
Sağlık, iştah, nörolojik faktörlerin ve büyümenin beslenme üzerindeki etkilerini tanımlayabilmelidirler.
arrow-bullet.png
Yemek yemenin öğrenilen bir davranış olduğunu ifade edebilmelidirler.
arrow-bullet.png
Ebeveynlerin desteklenmesinde yargılama içermeyen kelimelerin önemini belirtebilmelilerdir.
arrow-bullet.png
Yemek yemede açlık / iştah’ ın öneminin içsel bir motivasyon olduğunu tanımlayabilmelidirler.
arrow-bullet.png
Oral temkinlilik ve oral hassasiyeti tanımlayabilmelidirler.
arrow-bullet.png
Beslenmenin Gereklilik ve Yaklaşımlarının duyusal/beğeni ile ilişkili zorluklar olduğunu tanımlayabilmelidirler.
arrow-bullet.png
Tüp ile beslenen çocuklar ve aileleri için “Beslenmenin Gereklilik ve Yaklaşımları” nı tanımlayabilmelidirler.
arrow-bullet.png
Bir ebeveyn ve çocuğa başarılı bir yeme süreci sağlayan en az 15 tedavi stratejisi sıralayabilmelidirler.
arrow-bullet.png
İştah ve kalori azaltma zorluklarını tanımlayabilmeli ve her birisi için 3 örnek listeleyebilmelidirler.
arrow-bullet.png
“Beslenmenin Gereklilik ve Yaklaşımları” içerisindeki prensipler ile yemek yeme sürecindeki anksiyete durumlarını nasıl destekleyeceklerini tanımlayabilmelilerdir.
arrow-bullet.png
Ebeveynlerin yemek yeme sürecindeki başarısını destekleyecek 5 prensip listeleyebilmelilerdir.

MARSHA

Marsha Dunn Klein, MEd, OTR/L
Bir eğitimci ve yazar olan Marsha Dunn Klein, MEd, OTR/L, bebekler ve çocuklarda beslenme ve yemek yeme problemleri konusunda uzmanlaşmıştır. Arizona, Tucson’ da Mealtime Connections, LLC isimli merkezinde iki pediatrik terapist ile birlikte özel olarak çalışmakta ve beslenme bozuklukları olan çocukları değerlendirip tedavi etmektedir. Zamanının büyük bir bölümünde duyusal, motor ve yeme bozukluğu olan çocuklar ile çalışmaktadır. Boston Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesinde; ergoterapi bölümünden mezun olmuştur ve Arizona Üniversitesi’nde özel eğitim master programını tamamlamıştır. Marsha Dunn Klein, MEd, OTR/L, Nörongelişimsel Tedavi (NDT) konusunda eğitimli bir terapisttir. 40 yıldan fazla bir süredir Otizmin yanı sıra, prematüreler, Serebral Palsi ve diğer nörolojik sorunlar, duyusal işleme bozuklukları, görme bozuklukları, genetik ve metabolik bozukluklara sahip çocukları, aileleri ile birlikte değerlendirip tedavi etmektedir. Çocukları tüp ile beslenen birçok aile ile birlikte çalışmıştır. Bireysel değerlendirme ve tedavi, aile eğitimi ve profesyonel danışmanlık yapmakta; Workshop Programları düzenlemekte ve araştırmalarına devam etmektedir.
Sınırlı sayıda katılımcı
Henüz kayıt olmadın mı ?